Zabieg podania osocza bogatopłytkowego w staw.

Osocze bogatopłytkowe to składnik krwi, którego pozytywny wpływ na procesy regeneracyjne oraz wzrostowe tkanek i komórek znane są przede wszystkim w medycynie estetycznej.

Dzięki dużej zawartości płytek krwi i czynników wzrostu (peptydów wyzwalających podziały komórkowe), osocze idealnie spisuje się także w terapii bólowej oraz regeneracyjnej w przypadku pacjentów po zabiegach, a także w ramach wspomagania leczenia takich schorzeń, jak choroba zwyrodnieniowa stawów (szczególnie kolanowego i barkowego), a także przewlekłego bólu i uszkodzeń wewnątrzstawowych barku czy kolana.

Wszelkiego rodzaju schorzenia reumatoidalne oraz urazy ortopedyczne wiążą się nie tylko z koniecznością farmakoterapii, przeprowadzenia konkretnych zabiegów (w tym operacyjnych), osłabieniem i powstawaniem ubytków w tkankach, ale również z bólem, z którym pacjent tak naprawdę zmaga się na co dzień.

Terapia osoczem bogatopłytkowym w ortopedii pełni rolę nie tylko leczniczą. Uśmierza również dolegliwości bólowe – a to ze względu na wyjątkowe właściwości osocza bogatego w czynniki wzrostu. Ponadto ten typ terapii zmniejsza ryzyko wdania się infekcji, wzmacniając mechanizmy obronne organizmu, przyczynia się do szybszego gojenia urazów, redukuje obrzęki oraz skraca okres rekonwalescencji.

Obecnie zabieg jest w promocji.

Zamiast 850zł - 650zł

____________________www.klinikamedicalaser.pl________________________________